Twój wózek

Zwrot i wymiana

ZWROTY

Jesteśmy dumni z obsługi i satysfakcji klienta. Jeśli więc z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia, możesz je odesłać w celu zwrotu lub wymiany, o ile jest to w ciągu 30 dni od daty wysyłki (paczka zwrotna musi być tak oznaczona), a towar nie został noszone, prane lub w jakikolwiek sposób przerabiane. Oryginalne opłaty za wysyłkę i obsługę nie podlegają zwrotowi, a klient jest odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika. Zalecamy odesłanie przedmiotu (ów) z ubezpieczeniem i numerem przesyłki - w ten sposób jesteś chroniony przed możliwością zagubienia podczas wysyłki i będziesz wiedział, czy Twoja paczka dotarła do naszego magazynu. Zwroty i wymiany zwykle trwają 7 dni roboczych po otrzymaniu. Należy pamiętać, że zaksięgowanie zwrotu na koncie karty kredytowej może zająć dodatkowe 7 dni roboczych. Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Każdy przedmiot zwrócony bez oryginalnej metki lub pudełka na buty może zostać obciążony opłatą za uzupełnienie zapasów w wysokości 1 USD.

WYMIANY

Chętnie wymienimy każdy towar, który nie jest noszony, prany, zmieniony lub wyprzedaży ostatecznej na inny rozmiar lub nawet inny przedmiot w ogóle, o ile jest to w ciągu 30 dni od daty wysyłki (przesyłka zwrotna musi być tak oznaczona) . Klient jest odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną, ale wszystkie produkty z wymiany zostaną odesłane z bezpłatną wysyłką na nasz koszt. W przypadku zamówień złożonych z kuponem rabat można uznać tylko za równą wymianę tego samego przedmiotu. Nie można zastosować nowych kuponów do zleceń wymiany. Jeśli chcesz dokonać wymiany, zalecamy skontaktowanie się z obsługą klienta i wstrzymanie najpierw żądanych pozycji. W ten sposób przedmioty nie zostaną sprzedane, zanim Twój zwrot nie dotrze do nas. Jeśli chcesz zmienić wstrzymane pozycje, musisz skontaktować się z nami ponownie, ponieważ system automatycznie przetworzy pozycje, które już masz, a nie to, co jest zapisane na odwrocie faktury.

USZKODZONE I NIEPRAWIDŁOWE ELEMENTY

Jeśli okaże się, że przedmiot jest uszkodzony, wadliwy lub nieprawidłowy, przed jego zwrotem skontaktuj się z przedstawicielem obsługi klienta, abyśmy mogli Ci odpowiednio pomóc. Uszkodzone przedmioty należy zgłosić w ciągu 5 dni od dostawy. Zdjęcia będą wymagane do każdego zgłoszenia uszkodzenia.

ODMOWA PAKIETÓW

Za zamówienie, które zostanie odrzucone, zostanie naliczona opłata za pierwotną wysyłkę oraz koszty przesyłki zwrotnej potrzebne do powrotu paczki do naszego zakładu.